Vestervangskolens Værdiregelsæt

Vestervangskolen er en god folkeskole med fokus på læring og trivsel.

Skolens værdiregelsæt understøtter dette ved, at elever og personale i samarbejde skaber et godt psykisk og fysisk undervisnings- og arbejdsmiljø, som fremmer fælles værdier, engagement og ansvarlighed.

På Vestervangskolen skaber vi rammer for og fremmer den gode adfærd, den gode omgangstone og de gode samværsformer.

Ved eventuel mangel på forståelse af den gode adfærd, den gode omgangstone eller/og de gode samværsformer i fællesskabet, følges op med en åben og tillidsfuld dialog med de involverede og evt. understøttende initiativer.

Vestervangskolens værdiregelsæt tager udgangspunkt i skolens værdigrundlag og er blevet til i et samarbejde mellem klasserepræsentanterne, elevrådet, personalet og skolens bestyrelse.

Vestervangskolens blomst

Januar 2023